Tirsdag d. 16. marts 2021

Davidsen etablerer salgskontor i Svendborg.

Davidsens Tømmerhandel fortsætter ekspansionen, og åbner et salgskontor i Svendborg mandag d. 15. marts. Efter grundige og nøje overvejelser er vi nu klar med en plan for at etablere os i Svendborg.

Salgskontoret vil blive bemandet af en håndfuld medarbejdere, som alle er bosat i Svendborg, og har indgående kendskab til lokalområdet og håndværkerne i byen. Det nye salgskontor på Englandsvej bakkes op af vores stærke flagskibs- og logistiske afdeling i Odense, og hvor vi kommer til at tilbyde forskellige services – blandt andet turbolevering, hvor kunden bestiller varerne om morgenen og får leveret samme dag.

Vi ønsker at vise Svendborg, at vi har en velsmurt maskine på Fyn, så vi har en klar ambition om, at vi skal være en stærk lokal spiller i Svendborg i fremtiden. Svendborg området er et udviklingsområde på Fyn, hvor der i de kommende år vil være stor byggeaktivitet, og det ønsker vi at være en del af.